FLOOR COVERING BROKERS

3.0
|
19 Reviews
Shaw believes in its people, products and mission. Purchasing flooring can be daunting, but we’re committed to making easier for you every step of the way. Shaw creates a better future – for our customers, our people, our company and our communities. This attention to detail and extreme focus can be found in our beautiful, innovative products.
Floor Covering Brokers 1794 Barlow St, Traverse City, MI 49686-4723 231-941-4700 http://shawfloors.scene7.com/is/image/ShawFloors/shaw-logo-bw
3.0
|
17 Reviews

Reviews


3.0
6 months ago This vendor has terrible customer service. I walked in ready to order and install sheet vinyl in my kitchen and had a particular Mannington product in mind. They showed me several similar items but also said they could order the product I requested. They were supposed to follow up via email to indicate the product choices and costs and to set up a measuring appointment if I wish to proceed with any of the options. After a week of no response, I called and asked for either of the two sales people whose names were given to me. The one I spoke to promised that the other one was supposed to do it and would be in touch right away. I never heard from anyone. I get tired of hearing from construction related vendors that they just have more business than they can handle. If that is the case, they should post a sign that let's new customers know they just aren't interested.
6 months ago Business Owner Hi Suzy, thank you so much for reaching out to us about this. We pride ourselves on providing the absolute best customer service possible, so this is something that we'd definitely like to speak with you about if you'd consider giving us a chance to make things right. Please give us a call at (231) 941-4700 whenever you're able. Thank you again, we look forward to talking with you soon.
1.0
last year This is one of the worst places I or my family has ever worked with. We have been building and remodeling homes and been in construction for many years. NEVER has a company treated I or one of our family members so disrespectfully as this place. My son purchased some tile a few months ago. He was told he had to buy the whole lot because it was discontinued which wasn't a problem we have purchased tile this way in the past. We put it in the house we are remodeling and when we were ready to lay the tile we began to lay it out. It is two different tiles. Totally two different colors and textures. One is two tone gray which he wanted and the other is brown. My son has been trying to deal with this company to get this fixed for 3 weeks now. He works out of town so he has been calling, emailing and doing what ever possible to talk to the guy there and he can not get any response from him. Within this 3 weeks the guys has returned one E-mail and that is it. So needless to say we are very upset with this. I will be in contact with the BBB over this if it does not get resolved soon. NEVER again will any of our family use this store or chain.
last year We are truly sorry for the experience you have had at Floor Covering Brokers. We cannot undo the poor communication that occurred, but will do our best to correct that in the future. We have told your son that we are happy to refund the full amount of his purchase price, and to significantly discount replacement tile should he find it at our store. The tile he originally purchased does have a significant variation from one tile to another. This is not uncommon, but is hard to determine until several boxes are opened. If it is unacceptable, we try to work with our suppliers to facilitate a return. Please let us know if your son is not completely happy with his experience going forward.
5.0
last year This customer did not leave a comment.
5.0
3 years ago This customer did not leave a comment.
1.0
3 years ago With these reviews I dont think so
5.0
3 years ago I am so honored to be associated with Floor Covering Brokers. They are some of the most kind, helpful, knowledgeable people and their products are beautiful! Check them out!!! :)
1.0
4 years ago They know why. What a joke.
1.0
4 years ago No one knows what they are doing. I was lied to several times and "scolded" over the phone by Barb. I will go elsewhere.
1.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
1.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
1.0
4 years ago Worst customer service ever!! Rude and nasty employees, order got messed up. It was one big mess.
3.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
5.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
5.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
4.0
4 years ago This customer did not leave a comment.
5.0
5 years ago Love this store! I just bought carpet for my living room and tile for the bath and entry ways, and was so happy with not only the quality of products, but the wonderful installation professionals. They were so courteous and efficient! The job turned out so beautiful. I cannot say enough good things about Floor Covering Brokers.
5.0
8 years ago We have been in the process of buying floors on a budget and they have been by far the best place we have visited. Although much of their products are slightly on the higherside for price the service they provide is phenominal and well worth the extra couple dollars. Kim Cassady has been great to work with and has found numerous products in our price range. She has gone above and beyond with helping us get what we want on our budget. I would recommend her to everyone. Overall they are a great company to work with, they are friendly and extremely helpful!